WORLD OF ART

دعا به جهت بچه دار شدن- قسمت 1

1392/7/30 8:35
نویسنده : sanaz
1,820 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

اعوذ بكلمات اللّه التامات كلها من شر كل شيطان و من شر السامه و من كل عين لامه و ان يكاد الذين كفروا ليزلقونك بابصارهم لما سمعو الذكر و يقولون انه لمجنون و ما هو الا ذكر للعالمين كيعص حمعسق اها شراهت اذونى اصاوث آل شداى بحق لا اله الا اللّه محمد رسول اللّه بسم اللّه الشافى بسم اللّه الكافى بسم اللّه المعافى بسم اللّه الذى لايضر مع اسمه شى ء فى الارض و لا فى السماء و هو السميع العليم ان يشاء يسكن فيظللن رواكد على ظهره ان فى ذلك لايات لكل صبار شكور انهم يكيدون كيدا و اكيد كيدا فمهل الكافرين امهلهم رويدا الريح و اللّه ورائهم محيط بل هو قرآن مجيد فى لوح محفوظ بسم اللّه الرحمن الرحيم قل اعوذ برب الفلق من شر ما خلق و من شر غاسق اذا وقب و من شر النفاثات فى العقد و من شر حاسد اذا حسد بسم اللّه الرحمن الرحيم قل اعوذ برب الناس ملك الناس اله الناس من شر الوسواس الخناس الذى يوسوس فى صدور الناس من الجنه و الناس يريد اللّه ان يخفف عنكم و خلق الانسان ضيعفا و صل على محمد و آله اجمعين الان خفف اللّه عنكم و علم ان فيكم ضعفا و صل على نبينا محمد و آله اجمعين ذلك تخفيف من ربكم و رحمه و صلى اللّه على خير خلقه محمد و آله اجمعين .

 

این عمل رو از روز دوم مرداد که قمر در عقرب نیست انجام بدین . ان شاالله به خواسته دلتون برسید. برای من هم خیلی خیلی دعا کنید
هر کس آیه 31 سوره رعد را "ولو ان.....تا جمیعا" رابه صورت مقطع بنویسد "اینگونه: و ل و ا ن ق ر آ ن ......." و در لفافه ای بپیچد و بر پهلوی زنی که دوست دارد صاحب فرزند شود ببندد ، صاحب فرزند شود " از شیخ بهائی نقل است که من این نسخه را برای 900 نفر تجویز کردم همگی صاحب فرزند شدند"

 

امام باقر فرمودند سه روز بعد از نماز های واجب ، بعد از نماز عشاء و صبح 70 بار (سبحان الله) و 70 با (استغفرالله) بگو و سپس آیه ( 10-12 سوره نوح) را بخوان. سپس در شب سوم نزدیکی کن.خداوند فرزند سالمی به تو عنایت می کند.

 

توی حاشیه قرانمون خوندم که هرکی یه بچه صالح از خدا می خواد هرماه سه روز پشت سرهم روزه بگیره و هرشب موقع خواب(همون سه شب)21بار ایه 74 سوره فرقان رو بخونه و این عملو هر ماه انجام بده تا به خواسته اش برسه

من یه ذکر برای بچه دار شدن بلدم که خیلی ها ازش حاجت گرفتن
آیه 89 سوره ذکریا(رب لا تذرنی فردا وانت خیر الوارثین)
مداومت دراین ذکر توصیه شده است.

ختمي براي بچه دار شدن

1100 مرتبه سوره یوسف خواندن در عرض دوماه

امام صادق(ع) فرمودند: "هر کس بخواهد زنش بچّه ‏‌دار شود، پس از نماز جمعه، دو رکعت نماز بگزارد و در آن‌ها رکوع و سجده را طولانی سازد و سپس بگوید: "خداوندا! به حرمت آنچه زَکَریّا بدان از تو مسئلت داشت، از تو می‏‌خواهم. پروردگارا! مرا تنها مگذار که تو خود، برترینِ وارثانی. خداوندا! از نزد خویش، مرا فرزندانی پاک ببخش که تو شنوای دعایی. خداوندا! به نام تو او را بر خویش حلال ساختم و به امانت تو، او را در اختیار گرفتم. اکنون، اگر در رَحِم او برایم فرزندی تقدیر کرده‏‌ای، او را فرزندی خجسته و پیراسته قرار ده و در او برای شیطان، بهره و سهمی قرار مده".

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به WORLD OF ART می باشد