WORLD OF ART

دعا به جهت فرزند دار شدن -قسمت 2

1392/7/30 8:47
نویسنده : sanaz
182 بازدید
اشتراک گذاری

همچنین بنا به دستور امام باقر(ع) آمده است: " زن و شوهرهر صبح و شب « 70 بار «سبحان الله، سپس 10 مرتبه استغفرالله ربی و اتوب الیه بعد از آن 9 مرتبه سبحان اللَّه و در آخر یک مرتبه استغفرالله ربی و اتوب الیه » بگویند2".

 در روایتی دیگر از امام زین العابدین(ع) برای طلب فرزنددار شدن چنین آمده که این دعا را 70 روز بخوانند: " رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَبَرُّ بِی فِی حَیَاتِی وَ یَسْتَغْفِرُ لِی بَعْدَ وَفَاتِی وَ اجْعَلْهُ خَلْقاً سَوِیّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ شِرْکاً وَ لَا نَصِیباً اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ وَ أَتُوبُ إِلَیْکَ إِنَّکَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ3".

1-از شیخ بهایی منقول است که به جهت حاملگی زنان این آیه را به حروف مقطعه یعنی جدا جدا ، مثلا سحورا رو بنویسند س ح و را ) نویسد و بر پهلوی زن بندند.ان شا الله حامله می گردند.و فرمودند به نهصد زن دادند و حامله شدند.و آیه این است: ((و لو ان قرانا سیرت به الجبال او قطعت به الارض او کلم به الموتی بل لله الامر جمیعا)) 

2- در حلیه المتقین مذکور است اگر زنی بچه دار نمی شود باید بر نگین فیروزه این آیه را نقش کند و در نیمه شب با طهارت و خلوص نیت این آیه را بخواند و اول و آخرش 11 مرتبه صلوات بفرستد و تا 40 روز به این عمل مداومت کند.این عمل بسیار مجرب است . و آیه این است:(( رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین)) 
3- در خواص الایات آورده اند هر کس این آیات را 40 روز در یک ظرف چینی بنویسد و به زنی که بچه دار نمی شود بخوراند و نیز یکی را نوشته و بر کمر زن بندد ان شا الله بچه دار می شود:(( لله ملک السموات و الارض یخلق ما یشاء یهب لمن یشاء اناثا و یهب لمن یشاء الذکور . او یزوجهم ذکرانا و اناثا و یجعل من یشاء انه علیم قدیر)) 
4-در طب الائمه است که برای جلوگیری از سقط زنان این آیه شریفه را نوشته و در گردن بیاویزند( سوره کهف آیه 25-26) 
5-در منهاج نقل می نمایند که وارد است به جهت جلوگیری از اسقاط جنین نخی را به اندازه ی قامت زن بگیرند و 10 گره بر آن بزنند و به هر گره 3 مرتبه سوره ی قدر را بخوانند و قبل از قرائت و بعد از آن صلوات بفرستند و آن نخ را به کمر زن حامله بندند. 
6- اگر زنی را فرزند نشود و اگر بشود نا رسیده سقط می شود نخ ابریشمی به اندازه ی قامت زن بگیرند و 7 گره بزنند و بر هر گره آیات ( نحل 127-128 ) را بخوانند و به کمرش ببندد. 
7 - در کتاب الخواص آورده اند که اگر سوره ((الحاقه)) را بنویسند و بشویند و آن آب را زن حامله بخورد از همه ی آفات محفوظ می ماند ان شا الله. 
8- برای طلب فرزند این دو آیه را در سجده بخوانند:(آل عمران 38 و انبیا 89) 

مهارت مادر =تربیت صالح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به WORLD OF ART می باشد